POZIOMY JOGI

Dobra praktyka jogi służy przede wszystkim Tobie. Dlatego możesz dostosować nie tylko konkretne ćwiczenia do własnych potrzeb, ale również poziomy jogi do własnych możliwości.

Joga 0

Dla kogo: dla każdego, kto chce rozpocząć swoją przygodę z jogą. Na jodze zero nie ma określonego programu, zgodnie z którym musimy podążać. Nie ma też wysoko uniesionej poprzeczki. Joga zero kierowana jest do wszystkich, którzy chcą poznać jogę bliżej.

Po regularnym uczęszczaniu na zajęcia z jogi 0, możesz rozwijać swoje umiejętności i możliwości przechodząc do grup bardziej zaawansowanych.

Joga 1

Dla kogo: dla absolwentów kursu podstawowego lub regularnie praktykujących od przynajmniej 5 miesięcy

Nad czym pracujemy: przygotowujemy się do praktyki pozycji odwróconych i poznajemy bardziej złożone warianty ustawień. Wydłużamy, otwieramy, wzmacniamy ciało, utrwalając w nim poczucie równowagi. Zapoznajemy się z fizycznymi ograniczeniami i uczymy się z nimi pracować. Stopniowo usamodzielniamy się w praktyce.

Joga 2

Dla kogo: dla samodzielnie wykonujących pozycje odwrócone lub ich warianty

Nad czym pracujemy: doskonalimy asany z poprzednich poziomów gwarantujące nam bezpieczeństwo i mądrość pracy w zaawansowanych ustawieniach. Podejmujemy się większych wyzwań, wyzwalając większą energię, a jednocześnie pogłębiając rozumienie siebie.

Joga 3

Dla kogo: dla regularnie praktykujących minimum 6 lat oraz dla nauczycieli jogi

Nad czym pracujemy: pracujemy nad medytacyjnym aspektem praktyki. Praktykujemy pozycje pod kątem terapii. Studiujemy filozofię jogi, interpretując Jogasutry Patanjalego. Zajmujemy się kwestiami dydaktycznymi.